νανουρισμα


νανουρισμα Ελεωνόρα Ζουγανέλη
στιχοι: Ισιδώρα Σιδέρη
μουσική: Μιλτιάδης Σελιτσανιώτης






lyrics:
Χαρά μου μάτια μου γλυκά
βλέφαρα στολισμένα
της χρυσαυγής τα χρώματα
έχεις ταξιδεμένα
Χαρά μου στόμα μου γλυκό
με το χαμόγελό σου
να σεριανάς τον άγγελο
που έχεις στο πλευρό σου
Κοιμήσου αγγελούδι μου
βελούδινο το βράδυ
το στήθος μου προσκέφαλο
και η ψυχή μου χάδι
Φεγγοβολάς βλαστάρι μου
στ'όνειρο ταξιδεύεις
τους γαλαξίες τριγυρνάς
και το Θεό γυρεύεις
Ο ύπνος που σε τύλιξε
τώρα σε φέρνει πίσω
και'γω που είμαι πλάι σου
χάρες να σε στολίσω

2 σχόλια:

Υπάρχει τρόπος να βρω τις νότες για πιάνο και τραγούδι από το Νανούρισμα? Μου αρέσει πάρα πολύ και θέλω να το παίζω και τραγουδάω!! Αν βρω νότες θα είναι πιο εύκολο..Ευχαριστώ!
(αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα σας παρακαλώ στείλτε μου πληροφορίες στο
zinoviamaira@gmail.com)

16 Νοεμβρίου 2013 στις 9:41 μ.μ. comment-delete

το μαιλ είναι: zinoviamaria@gmail.com !!!

16 Νοεμβρίου 2013 στις 9:42 μ.μ. comment-delete

Δημοσίευση σχολίου