Ελεωνορα Ζουγανελη και Γιαννης Ζουγανελης “να φυλαγεσαι”

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη και ο πατέρας της Γιάννης Ζουγανέλης τραγούδησαν μαζί στην εκπομπή “Στην υγεία μας”.

Τίτλος τραγουδιού: “να φυλάγεσαι”
Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης



στίχοι:

Τις νύχτες σε νανούριζα και έχτιζα το όνειρο σου
και εγώ ονειρευόμουνα τον κόσμο το δικό σου
μεγάλωσες μεγάλωσα δεν έχω απαντήσεις
φοβάμαι τώρα πιο πολύ τον κόσμο που θα ζήσεις

Τις νύχτες που φοβόμουνα μου κράταγες το χέρι
και περπατούσαμε μαζί μέσα στο παραμύθι
μεγάλωσες μεγάλωσα κανένας πια δεν ξέρει
να μπει στο φόβο του αλλουνού να τον εξαφανίσει

Δεν έχω άλλες συμβουλές και σου ζητώ συγγνώμη
για όσα ήμουν σίγουρος κι εσύ διαφωνούσες
κανείς δεν ξέρει αύριο το τι μας ξημερώνει
κι εσύ το έβλεπες αυτό και επαναστατούσες

Δεν θέλω άλλες συμβουλές έχω δική μου γνώμη
κι αν είναι όλα δύσκολα εμείς θα βρούμε άκρη
αρκεί να μείνουμε άνθρωποι κι αυτό που μας ενώνει
να είναι η αγάπη μας, το γέλιο και το δάκρυ

Να προσέχεις, να αντέχεις, να φυλάγεσαι
με αγάπη τη ζωή σου να σκεπάζεις
να αγαπάς, να συγχωρείς και να μοιράζεσαι
και να ξέρεις πως σου μοιάζω και μου μοιάζεις

Στον ώμο μου ακούμπαγες με τόση εμπιστοσύνη
να βλέπουμε τη θάλασσα να λέμε τα δικά μας
μακάρι να ‘ταν η ζωή σαν τη στιγμή εκείνη
ο φόβος να μας ξέχναγε και να’φευγε μακριά μας

Ακόμα το κεφάλι μου το γέρνω στη σκιά σου
και σκέφτομαι  μια θάλασσα σαν τη δική σου αγάπη
στα ζόρια και τα δύσκολα θα κρύβομαι κοντά σου
να ξεχωρίζω το χρησμό απ’την οφθαλμαπάτη

Να προσέχεις, να αντέχεις, να φυλάγεσαι
με αγάπη τη ζωή σου να σκεπάζεις
να αγαπάς, να συγχωρείς και να μοιράζεσαι
και να ξέρεις πως σου μοιάζω και μου μοιάζεις


Ακούστε το τραγούδι από το δίσκο του Γιάννη Ζουγανέλη “Με γεια το κούρεμα” σε ένα πολύ όμορφο video:

3 σχόλια:

...32.618 //11.2.2012...καταπελτης,σ 'ευχαριστω για τους στιχους και γιαυτο που εδωσα σε τοσους ελληνες

Ανώνυμος
11 Φεβρουαρίου 2012 στις 3:49 μ.μ. comment-delete

είδα την κόρη μου ξανά , την ψυχούλα μου ,που μου δίνει ζωή , ήτανε το τελευταίο άτομο που είδα πριν μπω στο χειρουργείο , σας ευχαριστώ γιαυτό το τραγούδι , η κόρη μου είναι 3,5 χρονών και θα της το τραγουδάω

23 Φεβρουαρίου 2012 στις 10:29 μ.μ. comment-delete

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ .Ο ΠΑΝΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΥΝΕΙ ΥΓΕΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΓΑΛΗΝΗ . ΣΑΣ ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΘΟΥΜΕ ΑΠ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΣΕΣΕΒΑΣΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΜΟΜΠΗ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΣΤΙΧΟΥΡΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ .ΕΧΩ ΜΗΤΡΟΠΑΝΕ ΙΚΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΛΑΡΥΓΥΣΜΟΥΣ .ΚΟΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ .ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΝΙΣΑΛΗ.....

22 Ιουλίου 2020 στις 3:12 μ.μ. comment-delete

Δημοσίευση σχολίου