“Μισο και Μισο” Ελεωνορα Ζουγανελη – Λαυρεντης Μαχαιριτσας

ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ - Νέο Διπλό CD - και μια ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ
με τίτλο . . . « ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ »
ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012 ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ ΣΤΑΔΙΟ - 21:30
Για πρώτη φορά 20 Ξένοι και Έλληνες Καλλιτέχνες ...
τραγουδούν μαζί στο Καλλιμάρμαρο !

  Στο δεύτερο cd υπάρχει και η συμμέτοχη της Ελεωνόρας Ζουγανέλη με τίτλο “Μισό και Μισό”







ΜΙΣΟ ΚΑΙ ΜΙΣΟ
ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ - ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ
ΣΤΙΧΟΙ: ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ
CD: ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ (ΔΙΣΚΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ)

Χωρίς εσένα ξεκινάω απ'το μηδέν
Και τα σκαλιά τα ανεβαίνω ένα --ένα
Ώσπου να φτάσω στα χείλη σου που καίν'
Τα αναμμένα
Χωρίς εσένα ξεκινάω απ' το εγώ
Κι ύστερα σπάω τον εαυτό μου λίγο --λίγο
Η αγκαλιά σου τα πιο ελεύθερα δεσμά
Κι εδώ θα μείνω

Είμαι- εσύ και εσύ- εγώ
Το μισό της αγάπης και το άλλο μισό
Είμαι εσύ και εσύ εγώ
50 - 50 και μαζί 100

Χωρίς εσένα ξεκινάω απ' το κενό
Και εκεί που λέω πως θα χαθώ μιαν άκρη πιάνω
Κοίτα πως σώζομαι το τελευταίο λεπτό
Σε σένα επάνω
Έχει απόψε μισοφέγγαρο η βραδιά
Όμως μου φαίνεται πανσέληνος μαζί σου
Δες πώς ενώνονται του κόσμου τα μισά
Μες το κορμί σου

Είμαι- εσύ και εσύ- εγώ
Το μισό της αγάπης και το άλλο μισό
Είμαι εσύ και εσύ εγώ
50 - 50 και μαζί 100

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου